21 feb. 2013

Nackademin

Under 2013 har jag fått förfrågningar om Nackademins arbetsmarknadsdag. Eftersom jag inte längre studerar på Nackademin har jag inte förhandsinformation om vad som är på gång. För er som är intresserade av arbetsmarknadsdagen för försäljningsstudenterna rekommenderar jag att mejla frågor till salj@nackademin.se Är ni sugna på mer uppdaterad information om Nackademin är de på gång med en egen blogg. Jag kommer att länka här till den när jag har ännu bättre insyn.

Här kommer jag att fortsätta uppdatera om ämnen kopplat till ledarskap, kommunikation och sälj. Eftersom jag nu har börjat landa mer i mitt jobb som politisk sekreterare och pressekreterare på Ungdomens Nykterhetsförbund så hoppas jag att uppdateringarna kommer att kunna bli mer frekventa snart.

Om ni har frågor om mig eller mina uppdrag är ni varmt välkomna att vända er till mig via mejl eller telefon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar