7 dec. 2012

Prioritera - spetsa till och nå längre

För att bli en bra säljare eller ledare, för att må bra och nå sina mål är det viktigt att prioritera.
Under december har jag prioriterat:

  1. Mitt jobb som drogpolitisk pressekreterare på Ungdomens Nykterhetsförbund, UNF
  2. Ordförandeskapet i Svenska Celiakiungdomsförbundet, SCUF
  3. Mitt äktenskap
  4. Familjen
  5. Äta, sova och må bra
Denna vecka har det inte blivit mycket tid för att skriva blogginlägg. Nu när julen kommer är det extra viktigt att prioritera och se över vad som är viktigt för oss. Medan du funderar över jul och prioriteringar ger jag dig detta tips helt gratis: Vit Jul - Alla barn har rätt till en vit jul.

Och när du väl vill nå mål tipsar jag om att göra dem enligt SMART och möjligen också enligt HARD. Vad trivs du bäst med?

Jag hoppas att du har haft en fantastisk vecka och att nästkommande bli lika bra. Vi ses nästa fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar